2021年10月17日星期日

我的Staycation Menu

朋友的臉書帖:「終於到我staycation,可惜不是五星級酒店,而是五星級醫院!」教我想起近日見營養師的經驗。

從來絕非超聽話的client,但也說不上曳,準確形容是⋯⋯麻煩兼固執。任何人給建議,都得經歷漫長討價還價的辯論過程,小女子才會心悅誠服。其時,那堅定心志,卻是天塴地冚也推不倒。

甫坐下,營養師未開口,我已一輪咀落閘:我工作好忙不能常煮飯;天天外出見客難免外膳好多餐;freelancer 日程混亂好難定時定量⋯⋯還有還有,我最怕被迫,但凡不是自願,就會連本來丁點改變的動力都會無晒⋯⋯

營養師看着覺得好笑,氣定神閒說:「你有去過 Staycation嗎?」我一呆。「Staycation menu:頭盤 (三選一),主菜(六選一),甜品(四選一)⋯⋯想食乜就食乜,係咪好開心呢?」

「這個分類表,給你。奶類,選一份;肉蛋豆類,選五份⋯⋯如此類推。選擇多過staycation menu,夠玩一個月。無人迫你跟餐單,你自己設計,好好發揮,我期待一個月後欣賞你的creativity,ok?」

我莞爾,好喜歡這比喻。心想,民主是我選了你做我的營養師,自由是你放手任我玩。自此,奶菜果肉穀 ,每日各自1,4,3,5,11份,無限配,自己食物自己揀。

朋友戲謔:「睇營養師,就係想要餐單,唔駛用腦。你呢D人,自己攞黎煩 !」

Well,或者係。但有得揀,我至係老闆;無得揀,好慘。如果身體衰退的大方向,已經無得揀,如何回應,至少應該自己揀。係時候擱筆,埋首寫餐單。

****
追踪及讚好最新FB寫作專頁:黃明樂 Wong Ming Lok

沒有留言: