2023年5月27日星期六

「Story」


那晚,在餐廳匆匆吃飽,跑到櫃台結帳之際,忽然頭頂好像有度力,扯了我去外太空⋯⋯

返回地球那刻,朦朧間聽到七咀八舌:「小姐,你無事嗎?聽到嗎? ok嗎?小姐?小姐......」

按店員所講,排隊時,我突然後仰,昏倒在地,數秒間,完全無反應。

斷了片,又醒過來,意識未完全恢復,但也心知,好——好——彩!

好彩未埋單。假如結帳後步出馬路才暈底,就真係「幫自己埋單」。

好彩食肆就在家的附近,家人九秒九趕來送我入院。

更好彩的是,當時大腦撞向鐵柱,無受傷無流血甚至無痛,醫生都說是奇蹟。

兩日兩夜,甚麼都檢查過,昏倒原因不明。即係無事?我問醫生。醫生說,總之,無嘢跟進,好好休息,抖下。

我傻笑了一下。翻譯他的結論:無事就無事,有事也無得避。一定係,除非唔係。

這狀況,很有趣。是福是禍,任君演繹。Coaching 裡講,每個人對於發生在自己身上但又「無原因」的事,都有個「Story」。

換了以前,我的「Story」一定是: 有無搞錯?!乜事都無,又阻住晒我寫文教書見clients⋯⋯(下刪一萬字) ,個天想點?

今天,在Coaching中聽過無數無常故事後,真心ok,心想這劇情若注定要發生,已是最幸運的版本。

由元旦確診,到年中暈低,我的最新「Story」是:宇宙提醒我,無乜事,躺平抖抖,hea下唔駛死、唔駛內疚。

有嘢做,唔駛預我。有得玩,記得叫我。各方好友,大家保重。人生慢慢嘆,有排玩。

沒有留言: