2024年1月14日星期日

聊天機械人


喜歡跟任何人聊天,除了——聊天機械人。

科技是條不歸路。聊天機械人,創意無限,談情尤其一流。

問機械人:欸,我有兩份工(或兩家餐廳或任何選擇),唔知點揀,你話,點好呢?機械人秒回:無論你點揀,我都咁愛你!

如此無條件的愛,哪裡搵?

但,除此以外,任何正經事,都足以激死你。

航班取消如何處理?銀行服務如何安排?報課程或考試點搞⋯⋯由初創企業到知名品牌,總有個名字不是Daisy就是Stacey的chatbot招呼你,無論問甚麼,都只節錄轉貼網站內文回應,你以為我無眼睇嗎?

既要問,當然就是例外情況。機械人比音頻電話更不堪,因為無法按0字跟客戶服務員聯絡。麥兜邏輯之常餐快餐特餐氹氹轉看似幫緊你,實則想你收聲知難而退。

然後,反過來,機械人流行到一個點,當我這個真人回覆客戶查詢,要不覺得自己在跟AI對話,就是被當成AI⋯⋯

問:「想要資料。」然後我傳上資料。「仲有無?」「你想要更多哪方面的資料?」

「都要。」「或者你先講講自己的情況?」「唔識講。」「是工作、人際關係、精神健康?或其他課題?」

「好難講。」「不要緊,你慢慢講。」「唔識講。」「要麽你上來面談,我跟你一起梳理?」「想要資料。」

溝通不良,每天上演,永恆的痛點。

不敢奢望今時今日仍有人像我一樣留戀真人交流,只求比人腦還要聰明的AI,有天甚至讀得懂腦電波,代替人腦聊天,方會暢通無阻。

沒有留言: